vineri, noiembrie 8

Să ucizi o pasăre cântătoare - Harper Lee

”nu mi-am dat seama că-mi place să citesc până-n clipa în care am fost amenințată să nu mai pot citi. Nimeni nu-și dă seama că-i place să respire!”

”Singurul lucru care nu poate fi statornicit prin legea majorității este conștiința omului.”

”Să fii curajos înseamnă  să știi că ești pierdut înainte de a întreprinde ceva, totuși întreprinzi oricum, și mergi până la capăt, orice-ar fi.”

”Thomas Jefferson a spus cândva că toți oamenii se nasc egali (...). Noi știm însă că oamenii nu s-au născut egali în sensul pe care vor să-l acrediteze unii,, există oameni mai inteligenți decât alții, exist[ oameni care au mai multe posibilități fiindcă s-au născut cu ele, există oameni care câștigă mai mulți bani decât alții, există cucoane care fac prăjituri mai gustoase decât altele - pentru simplul motiv că unii sunt înzestrați din naștere cu talente care depășesc nivelul normal al majorității oamenilor.”

”Nu poți fi cinic dacă spui adevărul, nu-i așa?”

”Nimic nu-i oprit pe lumea asta, afară de un singur lucru, să râzi de ceilalți! Așa că am să intru la circ  și am să râd de ei de-am să mă stric.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu