luni, aprilie 23

Sensation - Ocean of white

Singurul meu regret în legătură cu legendarul party care a avut loc sâmbăta trecută e că nu am putut să particip, mai am câteva luni până la majorat şi bineînţeles, minorii au fost interzişi. Totuşi, fratele meu şi-a satisfăcut dorinţa şi a participat. După ce m-a făcut să-mi ies din minţi în încercarea de a-i cumpăra un bilet (nu mergea internetul la caserie şi dacă nu-l scoteam în câteva ore expira comanda), iar apoi m-a făcut să mă plimb prin mall încercând să-i încropesc o ţinută (nu sunt responsabilă şi de accesorii deoarece îmi scăpam trenul dacă mai stăteam), m-a recompensat cu câteva cadouri aduse de la Bucureşti-despre care probabil o să scriu o introducere imaginară şi o să postez câteva poze mâine; şi cu permisiunea de a publica pozele făcute de el (fără prea mult simţ artistic de data asta) în timpul evenimentului... deci acestea sunt:























Şi câteva poze cu frăţiorul meu :





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu