luni, ianuarie 31

Flori pentru Algernon - Daniel Keyes

La recomandarea colegei mele, africana, am imprumutat, de la Goga, Flori pentru Algernon. Joi am inceput sa citesc, vineri si in weekend am abandonat orice incercare de a face ceva folositor, iar azi, mai precis acum 20 de minute am reluat cititul. Cartea e foarte emotionanta, din punctul meu de vedere (plang la telenovele, la desene animate si la carti cu duiumul, deci e clar), insa urmatorul pasaj m-a facut sa izbucnesc in ras, fapt pentru care il mentionez aici: "S-a dat jos din pat si a inceput sa se imbrace. Am ramas acolo, culcat, privind-o. Se misca prin fata mea fara nici o jena sau retinere. Sinii ei erau plini, asa cum ii pictase in acel autoportret. As fi vrut sa intind mana dupa ea, dar stiam ca e zadarnic. In ciuda operatiei, Charlie inca mai era cu mine. Si Charlie se temea sa nu-si piarda alunele."

Un comentariu:

  1. uuuuuuu imi place cand ma mentionezi, data viitoare pui si linku blogului meu langa nume =))))
    sper ca ti-a placut cartulia. Miss youuuuuuu !!!!

    P.S mai vreau mar :(

    RăspundețiȘtergere